• P. Kroon

Waarom zou je geloven??? 22 mei 2022

A.s. zondagmorgen is er om 10:00 uur weer een kerkproeverij met als thema: 'Waarom zou je geloven?'. In deze dienst gaan we in op de basis van ons geloof en dat maakt de dienst ook heel geschikt om iemand mee te nemen die niet bekend is met het christelijk geloof. Misschien heb je een vriend of vriendin die je wel eens mee zou willen nemen naar de kerk, maar ben je bang dat een gewone kerkdienst te moeilijk is of te ver van hem of haar af zal staan. Dan is nu de gelegenheid om hem of haar uit te nodigen voor een laagdrempelige kerkdienst om kennis te maken met het christelijk geloof! Van harte aanbevolen!

Kom gerust. Mocht u nog vragen hebben kunt zich altijd richten tot de voorganger dominee Leon van den Dool 06-81899988.

34 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts