HERVORMD

• Gray Instagram Icon
Logo_Protestantse Kerk_RGB.png

'Tijd met elkaar’ / Marriage Course

Afgelopen jaar (seizoen 2021-2022) hebben we de eerste Marriage Course aangeboden, omdat een goed huwelijk (blijvende) aandacht vraagt en het waardevol is om in elkaar te investeren. De cursus wordt in een gezellige, open en veilige sfeer gegeven. Deelnemers krijgen meer inzicht in zichzelf, hun partner en hun relatie met elkaar en God. De marriage course bestaat uit zeven bijeenkomsten. Elke bijeenkomst begint met een maaltijd, gevolgd door een inleiding op het thema. De thema’s zijn: Sterke fundamenten leggen, De kunst van communicatie, Conflicten oplossen, De kracht van vergeving, De impact van familie, Goede seks, Liefde in actie. Na de inleiding gaat ieder stel met elkaar in gesprek. Ze doen de cursus tegelijk met andere stellen, maar voeren de gesprekken altijd met z’n tweeën. Mocht je meer info willen kun je kijken op www.marriagecourse.nl.

Een veelgehoorde opmerking van de deelnemers was dat ze het écht heel leuk vonden en dat hun beeld van een grote groep waarin dingen gedeeld 'moeten' worden helemaal niet klopte. Deelnemers waren enthousiast over de persoonlijke setting, de mogelijkheid om echt met elkaar door te praten naar aanleiding van een eerlijk, echt en herkenbaar verhaal.  Mocht jij willen deelnemen en/of willen helpen in een team, meld je dan bij mij dominee Leon van den Dool (06-81899988).

Bericht van begin september 2022

Tijd-voor-elkaar-1000x667.png