Kerkdiensten live en ook te volgen via internet.

Bijgewerkt op: 1 dag geleden

Op D.V. zondag 26 oktober zijn er twee diensten. In de ochtenddienst, die om 10:00 uur begint, hoopt ds. D. Siebelink uit Reeuwijk voor te gaan. In de avonddienst hoopt ds. A. Christ uit Katwijk voor te gaan. Deze dienst begint om 19:00 uur.

Gemeenteleden, van jong tot oud, en gasten en belangstellenden zijn van harte zijn uitgenodigd om de diensten en bijeenkomsten bij te wonen. Meer kerkdiensten zijn te vinden in de agenda te vinden onder de nieuwsberichten op onze website.

De koppeling naar de live diensten is te vinden op het YouTube kanaal van onze kerk (https://www.youtube.com/channel/UCl8VCWNizHz4kYW7aTSoRAA/ ). Via het YouTube kanaal zijn de diensten ook terug te kijken. We streven erna om alle diensten uit te zenden. Door technische problemen of doordat het team vrijwilligers dat de uitzendingen verzorgt niet beschikbaar is, kan het zijn dat een bepaalde dienst (bijvoorbeeld de avonddienst) niet via internet beschikbaar komt.

OpStap. Voor de kinderen van 3 jaar tot en met groep 4 is er elke week weer OpStap. De kinderen worden hiervoor in de kerk opgehaald en na de preek weer teruggebracht. Voor kinderen van groep 5, 6 en 7 is het normaal om de week (o.a. 20 oktober, 3 en 17 november, 1, 15 en 25 december 2024, 5 en 19 januari 2025). In gebouw Irene, aan het kerkplein, is er elke zondagmorgen ook oppas voor de kleinste kinderen.

4.211 weergaven0 opmerkingen