van Nieuwkoop

Startweekend 2023

Op 14, 15, 16 en 17 september zal het startweekend weer plaatsvinden.

Het weekend begint op donderdag 14 september om 19.00 uur met een gebedsavond in de consistorie.

Op vrijdag 15 september trappen de kerkenraad en de JV om 19.00 uur af met de jaarlijkse voetbalwedstrijd bij csv BOL. Zal het nieuwe talent in de kerkenraad dit jaar zegevieren? Of gaat de JV er wederom met de schaal vandoor? Na de wedstrijd is er in de kantine ruimte voor het nabespreken van de wedstrijd onder het genot van een drankje.

Op zaterdag 16 september beginnen we om 15.30 uur op het kerkplein met een selfietour genaamd: “Ken uw dorp”. Deze activiteit is leuk voor jong en oud, omdat nostalgie en de trends van nu gerust hand in hand kunnen gaan. Het is raadzaam om op de fiets te komen, deze activiteit speelt zich namelijk af door heel Broek op Langedijk.

Daarnaast start, ook om 15.30 uur een escape-race, waarbij allerlei moeilijke raadsels opgelost moeten worden. Let op: de selfie-tour en de escape-race vinden tegelijkertijd plaats. Het is dus niet mogelijk om aan beide activiteiten mee te doen.

Ook staan er vanaf 15.30 uur verschillende spelletjes klaar voor de kinderen. De activiteiten duren tot ongeveer 16.30 uur.

Om 16.45 uur gaan we zingen op het kerkplein onder begeleiding van een combo.

Om 17.30 uur is de inloop voor de barbecue. Nadat we hebben geopend met gebed, gaan we eten. Voor de jonge kinderen is er de mogelijkheid om pannenkoeken/poffertjes te versieren.

Om 20.00 uur is er een quiz, waarin vanzelfsprekend fantastische prijzen te winnen zijn. De quiz duurt tot ongeveer 22.00 uur.

Voor de barbecue en de quiz is het noodzakelijk om je op te geven. Dit kan door een mail te sturen naar: <b>gemeenteweekend@hervormdbol.nl</b>.

Vergeet niet om bij uw aanmelding voor de barbecue speciale dieetwensen door te geven. Voor uw opgave voor de quiz vragen we om een zelfbedachte teamnaam en de namen van de spelers uit het team door te geven. Een team mag uit maximaal 5 spelers bestaan.

Op zondag 17 september begint om 10.00 uur de eredienst. Na de dienst is er koffie met iets lekkers in gebouw Irene. Om 19.00 uur is er wederom een eredienst. Om 20.30 uur is er een preekbespreking over de preek van de ochtenddienst. Onze eigen predikant, Leon van den Dool, zal de bespreking leiden.

57 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts