Foto van schrijverWebsite Hervormd Broek op Langedijk

Week van gebed 22 – 26 januari 2024

Beste allemaal,

D.V. hopen we in deze week in Broek op Langedijk mee te doen met de week van gebed en nodigen u/jullie van harte uit mee te komen bidden.

Het thema voor dit jaar ”Heb God lief en je naaste als jezelf”; Lucas 10 vers 27

Datum en tijd:

Van Maandag 22 t/m Vrijdag 26 januari is er elke avond gebedsuur.

Tijd: van 19.00 – 20.00 uur.

Plaats:

Maandag en woensdag in de doopsgezinde kerk (Dorpsstraat 202, Broek op Langedijk)

Dinsdag en vrijdag in de consistorie achter de Hervormde kerk (Dorpsstraat 72, Broek op langedijk)

Donderdag in de bovenzaal van gebouw Irene (Dorspstraat 74, Broek op Langedijk)

Het thema: "Heb God lief en je naaste als jezelf" komt uit Lucas 10 en is aangereikt door een team van christenen uit Burkina Faso. Als een wetgeleerde aan de Here Jezus vraagt: "wat moet ik doen om het eeuwige leven te beërven, stelt de Here Jezus hem een wedervraag "wat staat in de wet geschreven? Hoe leest gij?". De wetgeleerde antwoord goed; "Gij zult de HEERE uw God liefhebben uit geheel uw kracht en met geheel uw verstand en uw naaste als uzelf".

Hoe wereldwijd de kerk van Christus hieraan handen en voeten geeft hopen we in de week van het gebed te overdenken en God te danken dat hij daarin nabij wil zijn.

Allen van harte welkom.

Jan Willem Kostelijk namens de interkerkelijk gebedskring

Meer informatie over de gebedsweek is te vinden op https://www.weekvangebed.nl/. Hier is ook een boekje te downloaden (zie omslag hierboven) met Reflecties & gebedspunten voor iedere dag.

32 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts