• van Nieuwkoop

Boost je Relatie

De afgelopen twee jaren waren intensief, je hebt misschien weinig tijd voor elkaar kunnen maken. Je bent waarschijnlijk weinig met elkaar uit eten geweest. Omdat we bloeiende en fijne relaties belangrijk vinden organiseren we samen met andere kerken de cursus ‘Marriage Course’. Een gelegenheid om weer echt tijd voor elkaar te maken. Zie het als een boost voor jullie relatie, want na de cursus heb je meer inzicht in jezelf, jouw partner en jouw relatie. Je bent op een leuke en zinvolle manier dichter naar elkaar toegegroeid (en nee, de cursus is niet voor mensen die problemen ervaren in hun relatie, het is voor iedereen die op een positieve manier wil investeren in zijn of haar relatie).

De Marriage Course vindt plaats in brasserie De Zon in Heerhugowaard (Brandpunt 1). Je bent samen met andere stellen, maar de focus ligt geheel op jezelf en op jouw partner. Er is een maaltijd voor twee, zodat je ongestoord bij kunt praten met jouw partner. Na het eten luister je naar de inleiding. Soms is het een video, een andere keer leidt een van de cursusleiders het thema van de avond in. Vervolgens heb je de gelegenheid om samen met jouw partner door te praten over wat je gehoord hebt. Je doet dat niet in groepsverband, maar echt met zijn tweeën.

‘Boost je relatie’ is voor iedereen die wil investeren in zijn of haar (duurzame) relatie. Heb je serieuze verkering, ben je verloofd of getrouwd; van harte welkom! De cursus bestaat uit zeven donderdagavonden waarin we praten over: De verbinding versterken; De kunst van communicatie; Conflicten oplossen; De kracht van vergeving; De impact van familie; Goede seks, en; Liefde in actie.

De cursus wordt met andere kerken gegeven. Eet je mee? Dan ben je rond 18:15 uur welkom. Mocht het eten (één of meerdere keren) niet uit komen, dan kunnen jullie ook om 19:00 uur aansluiten. Rond 20:00 uur is de avond afgelopen, zodat jullie weer op tijd thuis zijn. We starten op donderdag 17 maart en sluiten na zeven opeenvolgende avonden af op 28 april met bitterballen, borrel en een leuk bandje.

Meer informatie en/of aanmelden? Neem contact op met dominee Leon van den Dool of meld je aan voor de whatsappgroep: