• P. Kroon

Samen kerk in Broek (zondagmiddag 17 juli)

WE LOPEN HET “VERBINDINGSPAD” OP 17 JULI:

Als eerste activiteit voor de verschillende leden wil de groep “Samen kerk in Broek” een wandeling organiseren. Zo kunnen we ook wat kennis maken met elkaar, of oude contacten onderhouden. Het lijkt ons heel gezellig als jullie de wandelschoenen aantrekken en zo samen op pad gaan. De wandeling is ongeveer 6 km lang, en we starten bij de Hervormde kerk aan de Dorpsstraat 72. Na een mooie wandeling komen we aan bij de “Ontmoeting”, waar vanaf ongeveer vier uur koffie, thee en limonade geschonken wordt. Ook daar bent u van harte welkom als het “Verbindingspad” te lang is, maar u wel van ons gezelschap wil genieten.

Voel je welkom op 17 juli om 14.30 bij de Hervormde kerk, Dorpsstraat 72 om te wandelen of kom gezellig even langs bij de “Ontmoeting”, Dorpsstraat 128 vanaf 16.00 uur.

GEZAMENLIJKE AGENDA ACTIVITEITEN KERKEN IN BROEK

Vanaf september willen we een gezamenlijke agenda uitbrengen voor de activiteiten die de kerken in Broek op Langedijk organiseren. Op deze manier kunnen we van elkaars mooi en leuke activiteiten meegenieten. Voor alle commissies en mensen die iets willen plaatsen op die agenda hier de oproep om het door te geven via het E-mail adres "samenkerkinbol" gevolgd door @ en dan "groups.outlook.com".